19 april 2014

På äventyr

Ibland när jag får en ny kollektion i min hand finns det någon extra fin detalj eller papper som jag tycker extra mycket om och då har jag lite svårt att använda just det.. för då finns det ju liksom intecknar längre LOL. Det som är så bra med paper pads är att det oftast finns 2 av varje papper. Just därför kunde jag förmå mig att använda detta vackra molnpappret och egentligen är det ju så att använder man det så finns det ju alltid kvar som en del av en layout. Jag ville använda pappret så att jag säkert kund fortsätta att se det och därför hoppade jag över att använda masker och kladd den här gången.





Material:
Allt är från Maggie Holmes Styleboard från Crate paper (paper pad, ephemera pack, adhesive badges, accents and phrases stickers, Cork stickers).
Signatur

1 kommentar:

Cassandra aka Scrap Savvy sa...

Fun layout with great colours.:) Love that collection.