9 augusti 2014

Layout med Heidi Swapp Self-Hello Today-banner

Jag hittade en skojig produkt från Heidi Swapp som inspirerade mig till att skapa den här layouten. En Self-Hello Today -banner.


Och så här blev min layout:

Jag har använt ett 12x12 papper får Heidi Swapps Dreamy serie som bakgrund och kryddat med blandade masker och distress ink. På det har jag stämplat med en script-stämpel från KaiserCraft. Under och kring fotot har jag lagt bitar från Heidi Swapp Dreamy 6x6 paper pad. Jag satte fotot på 3Dfoam för att lyfta upp det i nivå med Hello Today-bannern från Heidi Swapp. Fjärilarna och stjärnan kommer från Studio Calico Ephemera dekorationskit. På den turkosa fjärilen har jag stämplat en fjäril med Kaisercrafts fjärilsstämpel. Några enamel dots på det så var det klart.







Material:
Heidi Swapp Self- Hello Today banner
Heidi Swapp Dreamy collection
Studio Calico Ephemenra dekorationskit
KaiserCraft script- och fjärilsstämplar
Ink, enamel dots, masker, distress ink.


1 kommentar:

Cassandra aka Scrap Savvy sa...

Beautiful Petra! Love the soft colours, your design and how you used the banner.