18 oktober 2014

Cruising med underbara Brighton Pier från Studio Calico

När jag får tag i ett riktigt fint mönstrat papper så blir jag en smula lycklig. Jag vile spara så mycket som möjligt av pappret men ändå göra det unikt. Jag tog Studio Calico Brighton Pear Vellum Gold star och skar ut det så att jag kunde lägga det över de rosa fälten och limmade försiktigt just på guldstjärnorna så att inte limmet skulle synas igenom.


Jag stämplade lite slumpvis över fälten med två olik stämpelset från Heidi Swapp.


Jag ville ha en guldig titel och hade ett stickers set från Heidi Swapp som var nästan rätt. Jag saxade lite i Crushing och förvandlade det till Cruising istället. Några guldstjärnor och ett guldgem och sen var jag nöjd.  



Material:
Studio Calico - Brighton Pier Wonder Wheel
Studio Calico - Vellum Paper Brighton Pier Gold Stars
Studio Calico Paper Pad 6X6- Brighton Pier
Studio Calico Essentials Flag Clips Gold
Heidi Swapp Mixed Media Clear Stamps  - Together
Heidi Swapp Mixed Media Clear Stamps - Always
Heidi Swapp Mixed Media Glitter Stickers- Gold, Best Ever



2 kommentarer:

Bente Fagerberg sa...

Underbart kul papper och allt guldet är underbart. kanonstilig!! :-)

La Vikinga sa...

Jättesnygga papper och en superb layout med fina detaljer.