18 april 2015

You are my Happy .:. Crate Paper Maggie Holmes Confetti

När jag såg Maggie Holmes nya serie Confetti från Crate Paper så fick jag verkligen ett ha-begär. Papperna har de där kombinationen av järva mönster men ändå i dova färger som jag gillar så mycket. Bland dekorationerna finns många detaljer i guld och det gillar ju jag jätte mycket. Detta är min första layout med Confetti men det kommer att bli många fler.


Titeln är en kombination av alfastickers från Accent  stickers och de härliga maffiga HAPPY-die cut wood-detaljerna med guld.


Löven har jag skurit ut med Cameon/Silhouetten och mallen kommer från Pretty Crafty stuff.




Material:
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - 12 x 12 paper pad
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - 6x6 paper pad
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - Chipboard stickers
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - Die Cut Wood Pieces
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - Accent stickers
Crate Paper Maggie Holmes Confetti - Puffy Stickers



Inga kommentarer: