1 augusti 2015

Project Life w 20 with the Cathy Zielsky kit from Becky Higgins

Efter kursen med Becky Higgins som DESIGN in PAPERS arrangerade så var jag sjukt taggad att fortsätta med min project life. ... sen fastnade jag i att jag inte hade printat rätt bilder. Nu är jag på G igen och arbetar ifatt. Det kommer att bli flera veckor Project Life från mig i bloggen. Jag skiftar mellan olika kit för att variera mig och för att känna att varje vecka blir unik. Jag älskar att dekorera mina uppslag och den här veckan har jag valt att använda i första hand de dekorationer i wood veneer som följer med kitet, och sen har jag lagt till lite puffy stickers och text-stickers.













Material:
Becky Higgins Project Life Value kit - Cathy Zielske
Heidi Swapp Enamel Confetto
Heidi Swapp puffy stickers
Heidi Swapp Make Pretty stuff stickers
Becky Higgins Project Life Journaling pen
Tiny text stickers
Date stamp


Inga kommentarer: