30 april 2016

believe .:. achieve .:. Kaisercraft #Me

Jag har haft en liten scrapp-svacka men nu känner jag att jag är på gång igen. Den här layouten lekte jag fram med stämplar och Aquamarkers. Jag har valt att dekorera med Kaisercraft #Me-collection.

Layouten handlar om min duktiga son som med ett stort leende simmar timme efter timme och tävlar långa långa dagar. Believe & Achieve får symbolisera detta.

















Material:
KaiserCraft #Me - 6 1/2 x6 1/2  paper pad
KaiserCraft #Me - Die Cut Shapes
Kaisercraft Clear Stamps 6.25X4 - #Me
Kaisercraft Background Stamp 4X6 - Coastal Escape Fishing Net
Crafters Companion Spectrum Aqua Pens - Primary
Crafters Companion Spectrum Aqua Pens - Nature
Crafters Companion Spectrum Aqua Pens - Essentials

#DESIGNinPAPERS #Mittkreativakaos #Kaisercraft #Me #SpectrumAquaMarkers








Inga kommentarer: